Comunicat de suport a la concentració de la mesa de catalunya a sabadell

Acte a la Pça St Jaume

Les entitats i organitzacions socials i polítiques sotasignats saludem als companys i companyes de la Mesa de Catalunya i els hi expressem el nostre suport i solidaritat a l’ acte que celebraran el dissabte dia 30 de març, a les seves activitats i iniciatives i a la seva trajectòria en la que, durant més de 10 anys, han treballat per la recuperació de la Memòria Històrica, la seva preservació i la seva difusió, tot denunciant la repressió exercida a l’Estat espanyol.. En aquests moments en que les forces més retrògrades i reaccionaries promouen polítiques de regressió dels drets socials, polítics, nacionals i dels més elementals drets democràtics com son els d’expressió i manifestació, la mateixa existència d’aquesta Mesa i les seves activitats, son un exemple a seguir, al que totes les forces democràtiques i progressistes hem de donar el suport necessari per evitar l’oblit de la repressió exercida per l’Estat franquista i la restitució dels que la van patir i que alguns voldrien obviar per tal de justificar un retorn al passat. Per aquest motiu, cridem als ciutadans i ciutadanes de Sabadell a participar a la concentració que la Mesa de Catalunya ha convocat pel dissabte dia 30 a les 12 del matí a la plaça de l’Ajuntament.